Yrkesbevis!

 Det har ja sysslat med idag. BAra det.  Så ska mitt yrkesbevis se ut. Ett 2 meter högt träd ungefär... Kanske inte exakt såhär. Mindre färggranna blommor. O mer detaljet XP haha
 Var skönt. Vi var bara 7 i klassen som var i skolan och vi satt o bollade ideer, pratade med läraren om det vi ville göra och skissade kollade blommor. Ja var man nu gör inför ett yrkesbevis.
 Jag var typ klar så satt mest i hjälpte mina vänner med att få inspiration!
 Min lärare gillade min idé så.. lugnt. Nu ska ja bara börja bygga på trädet. Undrar hur ja ska hinna. Vi har inte tid med detta förrän v 6.. provet är v 10 och lov v 7! Man undrar ju! 3 veckor?
 Ska prata med min lärare. Kanske kan ja pilla med det på annan tid. Måste plocka grenar i alla fall.. uj de ska bli så kul att göra detta.
 
 Sa även till min lärare att ja var sugen att tävla i yrkes-sm som florist! Får se om någon mer i klassen är på. Vill inte vara själv. Blir det för många som vill vara med så väljer lärarna ut de bästa.
 Men det vore otroligt skoj haha.. XP Tävla om att vara bästa florist i Sverige och bästa skola! Sedan Em o Portugal tror ja de var.. sedan Vm o London haha ;P Näe.. nu ska vi ta de lugnt. Först ska vi se om ja får vara med alls! :)

 Ringde till praktikplatsen. Men icke! Icke var chefen där. Kvinnan ja prata med sa att han skulle ringa upp. Men antingen orkade han inte, hann inte eller fick aldrig veta att ja ringt. Tss tss. får ringa i morgon igen!
 Blir alltid lika glad över att höra den dialekten också haha XD den e så... så.. familjär! ;P

Kommentarer
Postat av: alida

hejsan!! :)

för de första du kommer få tävla, du e liksom bäst i klassen så även om de blir många så blir du säkerligen utvald :)

för det anda, om de nu inte e någon mer som vill tävla så har du ju oss bredvid :) vi kommer å hjear på dig snygging!! å så kommer vi stå å skrika när du får gå upp på pris pallen för att ta emot alla första pris man kan vinna ;) puss på dig!

2010-01-12 @ 20:27:52
URL: http://projectbackpackers.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! :D

hehe jo Monica sa det till mig. Men ja fick inte säga det till någon XP haha

Någon mer måste tävla!!! Annars kommer ja känna mig ensam! Monica sa också att om det inte var någon kunde någon vara med o låtsas att den skulle tävla så ja fick nån att öva med. tss tss

Hahahahaha ofta!!!

puss

2010-01-12 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0