Aggö!

 Plötsligt kryper dagen fram. När ja säckat har dagen gått ganska fort. Plötsligt var bara klockan sju och jag fick sätta mig här vid datorn. Tror ja har ett stort beroende.. Haha Var utan dator i 3 dagar eller nåt o ja längtade nåt så våldsamt efter att få skriva på min blogg, chatta och kolla vad mina vänner i södern höll på med.
 Självklart verkar ju de har ultrakul. I alla fall på de bilder man sett. O ja förstår inte varför. Här har ja jättekul med kusinerna men blir som lite besviken på att kompisarna där nere gör saker utan mig. haha katastrof.
 Men de e väl så..

 I morgon bär det av till Aggö. En liten konferensplats vid havet utanför Ö-vik. Vi var där ofta förr. När vi var små så några i släkten ville dit o uppleva minnen. Ja säg då det. Minns det som ja var mycket ensam. Fast vi hade kul också. alla kusiner. Vi spelade Vollyboll. Fast vi var små och sugiga.. Blev väl aldrig nån match. Men i år bli det andra tag. Nog ett av de få sakerna ja ser fram emot att göra.
 Vi kusiner badade också. I havet. Kastade stenar o letade efter. Men bada i havet e ju bedrövligt. Man blir bara salt o de smakar illa. O man måste duscha... haha Så den saken ser ja inte fram emot men ja kommer med all säkerhet bada.. Mycket! Så mycket man hinner på 2-3 dagar om det är varmt.
 Vi lekte röda vita rosen. Vuxna mot barn. O det ska vi tydligen göra i år också. För att minnas. var en ganska kul lek... haha få se om de e lika kul nu i ett lite vuxnare tillstånd...
 Nej de blir säkert trevligt. Det ska de bli. Helgen.. o sen bär det av hemåt igen. hem mot södra sverige. Tillbaka till verkligeheten. Jobbsökande och försök att ta sig till vuxenlivet. Suuuuuck..
 Men också tillbaka till min söta syster. Mina underbar vänner och det lite.. varmare vädret! ;)

Så nästa gång ja skriv e jag nog hemma! :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0