Dagar med vänner...

 Det är med ett litet vemod jag sitter här hemma igen... haha Har haft roligt i Älgarås. Trevligt. Och jag vet att jag blir så rastlös hemma.
 Och trött är jag inte heller. Kvällen slutade med att alla låg på en hög på golvet i lizens kök efter Michaelas födelsedags.."party". Det är som mysigt. Men jag var inte trött. Kunde inte somna där.
 Vaknade halv två i morse. Galet!
Vi gick och la oss vid tre eller nåt dock så kanske var det inte mer än rätt. Vi kollade på film. Men alla somnade ifrån den. Så jag har i alla fall sovit 9 timmar i natt! 
 
 Gårdagen var trams, jag har agerat chafför åt höger och vänster och kört nya (gamla) hemska bilar. (i alla fall den ena) Till badplats och för att köpa öl till andras fest...
 Gjorde ett glamoröst hopp också. Gungade i ganska hög fart för att sedan hoppa några meter och landa i Orhans och Ismets kungastol. Jag hoppade lite för långt och.. killarna pallade inte trycket! Men jag måste säga att jag är fascinerad av att jag gjorde det! XD
 Natten slutade med att vi lyckades få en lite drucken man till att bjuda oss alla på pizza på morgondagen. Eller lura. Enligt de andra hade han för vana att säga att pengar var så lite värda. Så några pizzor var ju inget.



 Det är vad idag gått ut på. Äta! Så hemskt!
 När vi vaknade fick vi sedan pizza till frukost som frun i huset gjort. Gott. Bastant frukost. Efter det gick vi iväg för att få våra lovade "pizzor" som istället blev glass. (han verkade dock inte lika säker med pengarna denna dag haha) Och sedan blev en stor Dinétårta också. Hemska saker. Och inte får man säga nej till mat i dessa människors sällskap.
 Mådde illa... haha

 Nu sitter jag här hemma...klockan är kvart över två. Känner för att gå ut och gå lite... Orkar inte lägga mig. Eller har ingen lust. Vill gå o småfundera lite för mig själv....

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0