frågor...



[o] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. Jag är osäker. Men jag tror det!
[] Jag ser på nyheterna. har ju ingen tv. Men jag såg nog knappt på nyheterna i Lidköping heller. Däremot lyssnade ja på radion varje morgon! XP
[o] Jag dödar inte insekter. Försöker i alla fall undvika det. MInns inte när ja döda en senast!?
[] Jag svär ofta. Är ju väldigt onödigt!
[o] Jag sjunger i duschen. Ja om ingen är hemma! det hörs ju så bra ut annars!
[] Jag är en morgonperson. ALDRIG!


[] Jag är petig med grammatik.
Bara ingen skriver dem där det ska vara de så är jag nöjd!
[] Jag är en sportfanatiker. Kan jag nog inte säga!
[o] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar. Händer väl. Fast nu e de så kort så ja når ju knappt! haha!
[o] Jag är bra på att baka. Kan man vara dålig på att baka. Tycker bara det är otroligt trist!
 [] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[] Jag är kär i kärleken.
Kär i kärleken? Näe. Inte än så länge i alla fall. Det bara krånglar!
[o] Jag skrattar åt mina egna skämt.Kommer jag igång kan jag inte hålla mig innan jag berättat skämtet ens!
[] Jag äter snabbmat varje vecka.


[c] Jag är bra på matematik.
Jag var ju inte dålig i alla fall. Men det är så tråkigt så jag kan inte säga helt att jag e duktig!
[c] Jag tror på spöken. Kanske inte spöken men andar e ja ju helt säker på att de finns! Eller hur man ska säga haha
[o] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. Nej. Usch.. har jag sett en spindel så e de otäckt till tusen. Den måste utrotas!
[c] Jag är väldigt kittlig. Beror på vem som kittlar, när, var hur!


[o] Jag älskar mörk choklad.
Lagom söt och de smakar choklad. Det är riktig choklad!
[o] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel. Tomb raider... ;)
[o] Jag är bra på att minnas ansikten. Ja de tror jag.
[] Jag är bra på att minnas namn. Tror alltid jag är sist med att lära mig klasskompisars namn XP
[c] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. Jag vill bli florist, ha eget. Men jag vet inte vars. Kommer ju inte ut. Och vågar inte starta eget. Så de slutar säkert med att jag hamnar på ica! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0