God morgon!

 Vid två drog jag på en tjocktröja och ett par träskor och traskade ut i natten för att ta en prommis. Det regnade. Men jag kände för att gå lite. Gick genom Slätte där det fortfarande lyste lite lampor men när jag kom till slutet av byn bestämde jag mig för att gå genom skogen. Och jag var inte så cool då som jag önskar att jag vore.
 Nån metallgrej rörde sig i vinden och jag höll på att få hjärtsnurp. Tände ficklampan på mobilen och gick vidare. Försökte intala mig att det fanns inget farligt. Djur är rädda för mig och människor är.. människor. Varför skulle en liten ond typ stå här och hänga i regnet haha
 Jag gick vidare. Vägen var lång men efter ett tag glömde jag bort att oroa mig. Snart såg jag ljuset från mitt rum genom mörkret och jag kröp ner bredvid Tamar. 

 Tamar vaknade klockan fem. Lyckliga dag. Hon försökte komma ut genom fönstret som jag stängde eftersom hon annars väcker Ulrika. Men då hon skrek så mycket öppnade ja det lite så hon skulle få nåt att kämpa med. Självklart lyckades hon komma ut... suck!

 Jag sov till klockan tolv. Men sen drog jag mig. Det var kallt från det öppna fönstret och min säng var skön. Jag drog mig till typ klockan ett.. åt frukost o nu sitt jag här.
 Ska grillar idag. Inte igår. Typiskt. Då måste jag ju vara hemma och göra middagen. jag som tänkte jag kunde ta mig härifrån och slippa vara hemma idag. Men man ska väl göra sina tjänster och sysslor! haha

kram

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Haha. Tamar väckte mig tjugo över fem utanför mitt fönster.

2010-07-25 @ 16:44:42
URL: http://ulrikasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0