Jaha ja!

 Är jag i Ulricehamn idag?
 Nej troligen inte eftersom jag sitter och skriver detta. Jag är inte påväg någonstans med syrran. Förutom till Älgarås nu kasnke! ;)
 Vad hände då med våra planer? Jo..
 Planerna ändrades till en vandrarhem-vistelse i Alingsås eftersom tiderna med tåg och bussar inte gick ihop med våra föräldrar.. så vi kom inte hem från Ulricehamn.
 Jag och syrran gick upp i ottan. Vi hade bokat bio till kvällen, sett ut ett bra vandrarhem, kollat upp restauranger och andra nöjen..
 Det enda som var kvar att göra innan avfärd var att ringa och se om de fanns några rum lediga.
 Jag gjorde det och fick det glada svaret. "Nej vi är fullbokade!"
 Kuuuuul!

 Syrran och jag kollade snabbt upp andra vandrarhem och försökte boka via nätet. Men det mesta krånglade så just nu får vi se hur det går. Haha... jag ville inte sitta hemma och sucka och ska därför dra mig till Älgarås nu... :P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0