Långsam dag!



 Usch.. dagen kryper fram.. och jag är konstant trött haha
Har städat.. Eller börjat i alla fall. alla kläder är borta. Jag kan inte stänga byrån längre :P Bra!
 Skrivbordet är också tömt så jag kunde sitta där och rita lite sen. Alltid trevligt. Har tömt tre kassar från lidköping (tror jag) Nu e de köket och alla saker kvar som är nerpackade. Och alla tavlor. Vars ska ja ställa dem???
 Tog lite före och efterbilder. Så ni kan se här själva att jag har faktikst gjort NÅGOT!

 Jag somnade innan middag. Klockan var väl fyra. Och sov till halv sex kanske. Det var skönt. Hade ju inget att göra så då kan man ju lika gärna sova bort dagen.
 Men efter middagen fortsatte dagen.. Tog mig en dusch. Gjorde ordning håret. Kollade i trädgården.. ritade. och klockan är bara åtta!!! :O Kanske skulle ta mig en prommis också...

Men dagen får avslutas med en kopp te framför Bert med syrran! :D
kram


Kommentarer
Postat av: orhan

It seems a type of those games: ' find differences ':)

2010-07-05 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0