Lycksele..

 God natt... eller god morgon kanske.
 Klockan är snart två och jag och pappa har ganska nyss anlänt till Lycksele. Skönt.
 Det var en lång och varm resa och jag har sovit bort det mest av den. Var en god ide att vara borta på natten så man var trött.
 Det blev inte mycket festande. Hälften av oss var för trötta så de blev kortspel och sedan film istället. Filmen sattes igång vid två och när halva gått somnade alla. Haha...
 Jag sov till tio med jämna mellanrums uppvakning då olika personer gick. Eftersom mamma och pappa skulle passera Älgarås på vägen mot Lycksele stannade jag där tills de kom. 
 
 Det var runt 30 grader hela resan. Tror den stod på 28 så de var en mardröm i bilen. Men bara att härda ut. Jag körde lite också. EN bit innan Gävle och sista sträckan mellan Ume och Lycksele.
 Vi släppte ju av mamma i Ume och fortsatte själva till Lycksele jag och pappa. Efter en kort visit hos moster i Ume.
 Det var lite tröttsamt att köra. Ville bara fram men jag hade sovit så pass mycket under resan så det gick bra. Enda djuret jag nästan körde på var en mus som jag lyckades köra över precis mellan hjulen så den klara sig :P


 Nu ska jag försöka sova. Känns tufft. Visst e ja trött. MEn man blir som exhalterad över att vara framme och. Inte sugen på att sova. Kanske ska jag sätta på en film. Känns mig lite som hemma här i det här rummet. Bodde ju en månad här för ett tag sen haha :P Särskilt när mitt namn fortfarande finns kvar över en handdukskrok! XD

 God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0