Semester...

 Jag har ont i halsen idag. Eller inte ont. Känner mig lite. Krasslig. Fast inte mycket. Och jag tänker inte bry mig om det heller. Här ska ingen förkylning komma o tro den kan förstöra min dag.. sommar!
 Solen skiner ute. Mamma snickrar och Ulrika steker. Jag är ingen stekarmänniska. Är faktikst ute väldigt lite i solen... utan anledning. Skulle ju kunna sitta i trädgården och pilla... men med vad?
 Dra upp min rosenbuske som är aningen mer död än levande och ge den ett bättre hem. Eller försöka förstå varför min clematis aldrig vill blomma!!!
 Men ja har nog förlorat lite av mitt trädgårdsintresse. Någon stans på vägen. Det var förr de. Då jag inte hade några vänner på sommarn. Då min sommar bestod av att sitta hemma och fisa. Vänta på norrlandsresan för att få träffa släkten. Det var allt som hände. Minns ju knappt den tiden?
 Nu händer det saker emellanåt med mina nyfunna vänner så ja är nöjd med underhållning. haha :P 

 Resan till norr ja... När är det? Känns som en evighet kvar. Tiden går långsamt.. eller gör den det. Men när ja läste på Cissis blogg att det snart var Lappis insåg jag. Snart dags ju? Vi åker veckan efter lappis.. typ! eller? När ja också fick en kalleles från min jobbcoach på det datum vi skulle upp började ja inse vissa saker. Det är ju snart dags. Haha.. Sommarn försvinner!!!!
 Men ja ser fram emot att få komma upp. Även om det kanske bli lite trist o vara utan mina goda vänner här nere haha ;D
Lite bilder från förra årets norrlandstripp!



Nu ska jag göra nåt kreativt tills kvällen... ;D
kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men så bra att jag påminner dig om saker! ;) haha.. Fast det beror på hur bra det är att du inser att sommaren försvinner xD Men ta det lugnt! Det är tid kvar! ;)

Förresten, om mitt första dopp... Hmm.. Ja, det var sent xD

2010-07-01 @ 14:36:37
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0