Söndagen...

Aaah... har umgåtts 2 dagar nonstop med
älgaråsgrabbarna och slättebrudarna nu. Me like. Men allt måste ta slut någon gång. Och det kanske är skönt men allvarligt talat skulle ja kunna hålla igång längre. (eller hålla igång?!) Vet inte varför jag inte tröttnar. Det är kanske bra att det tar slut till slut. När man har det trevligt. Men jag gillar dessa fartfyllda sommrar. Med saker som händer hela tiden. Men nu vart de bestämt. I morgon var en vilodag! Kanske bra! :P

 Idag har bestått av mera bad, filmkväll i Älgarås och middag där med. Trevligt. Inte så mycket kanske men det räcker för mig. Bara att slippa vara hemma och sitta vid datorn gör mig glad (vilket ju är det enda jag gör annars haha)
 Snart e de ju norrlandsresan också. Så jag får väl passa på att umgås nu. Sen blir det ju en veckas uppehåll haha.. Men då har ja ju mina helsköna kusiner att umgås med. (hoppas jag!) :D

Nu ska jag väl dra med mig syrran ut och vika ihop det gitgantiska tältet så att inte päronen får saker o klaga på! haha
 Sedan.. en kopp te! ;D

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0