Tristess...

 Trååååååååkigt.
 Alltid blir det så när man kom hem från en semster. En resa eller något annat som hållt en borta från hemmet. Man längtar tillbaka. Lite. Men väl där så önskar man att man inte bodde här. Samma gamla rutiner. Lika lite att göra. Stillhet och tristess..
 Önskar jag bodde ensam... Mest kasnke för att jag då hade kunnat ha datorn för mig själv, sjunga högt i huset. Kanske att jag hade kunnat bo närmare nå vänner som ville besöka mig... Och Tamar skulle inte ha fått vara ute.
 Jag vill inte sova mer.
 Höll på att somna igen då jag la mig o läste i brist på annat. Som tur var kom tamar in och började pipa. Jag tog genast hand om henne och höll uppe spurten. Satt o pratade lite med syrran och till slut blev datorn ledig. hehe då kan man förströ lite tid här innan man åter ger sig ut i huset för att få tiden att gå...


 Ett plötsligt sug efter de bullar ja brukade göra i Lidköping drabbar mig. Men de e onyttiga o ja har en mor som retas om sånt. Ännu en anledning till att bo själv! XD
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0