Flätor...

 Sitter och avnjuter de första minuterna av Söndag i mina nygjorda inbakade flätor (som ja hoppas ska hålla några dagar) o nyrakade ben haha :P Inget hår någon stans att behöva bry sig om! XD
 Än så länge känns de skönt att vara hemma. Känner mig inte alls uttråkad. Ser fram emot att i morgon gå upp en ganska normal tid (om ja kom i säng i normal tid. Mitt dygn borde ju vara rätt omvänt) Ser fram emot att få äta egen frukost och att... få ordning på saker här hemma. (nej de ser ja inte fram emot)
 
 Har inte gjort så mycket här hemma... Har inte varit så mycket tid att vara uttråkad på. Vid halv sju cyklade älgaråsgänget hem... Ja satte mig vid datorn o skrev blogginlägg o la ut bilder. Sedan åt jag. För att sedan fortsätta vid datorn med alla bilder ja ville få ut haha...
 Fika med familjen och kvällen avslutades med ett avsnitt av morden i midsomer med mor och syster.
 Nu sitter ja vid datorn igen. Vet inte när ja ska försöka lägga mig. Funderar på att roa mig i studion med att sjunga lite också. Det var sannerligen länge sen!

Jag sitter på tok för mycket vid datorn... (Men nu har ja ju varit utan den i 5 dagar så de e ja väl värd)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0