Ibland så...

Tänt eller släckt när du ska sova? SLÄCKT!
Godaste drickan till frukost? Te såklart! ;D
Senast lästa bok? Minns ja allvarligt talat inte... hm.. mycket möjligt att det är sista boken i LEft behind-serien! Eller körkorts-teori-boken!
Vem kramade du senast? Michaela.! :D
Älskar du att sjunga? Haha tja älska e starkt. Men ja tycker de e kul. O nåt ja gör ofta så kanske! ;D
Vill du bli president? Finns ingen anledning!
Har du någon gång spelat kille i en teater? Hm.. ja haha XD
Duscha eller bada? Duscha!!! :O hata äckliga hudavlagringar o äckligt badkar som aldrig rengörs o.. usch! spindlar!
Kan du ditt mobil nummer utantill? Jojomen! Fråga mig får ni se! XP haha
Har du tråkigt? Just nu? Tja lite kanske.. Har ju den där irriterande känslan! Kanske skulle gå ut o skrika lite!
Har du gråtit i skolan nån gång? Finns de någon blödigare person än jag!? Hur gärna jag än vill vara cool o stoneface så rullar tårarna bara någon säger till mig att ja gjort fel!
Har du någon gång sminkat dig till punkare? Tja.. inte punkare. Jo för skojs skull kanske. Vet inte om den intressanta stil ja hade förut räknas som punk. Ja var i alla fall ingen punkare. haha men folk utan koll kallade mig med all säkerhet det!
Sjunger du på toa? När ingen hör så.. I Ldiköping hände det om ja hört en bra låt under dagen o kom hem o var så nödig.. haha
Vilken färg har din jacka? Äger ingen jacka. Jo en vinterjacka. Men den syns inte nu. MEn den e svart,vit,grå!
Använder du långkalsonger? När ja måste... Annars mobbar mina norrländska släktingar mig. Har ja de här nere blir ja mobbad av dem. Så när ja måste!
Är du höjdrädd? Nej! Älskar höjder! :D
Vilket land vill du åka till? Ehm.. Nya zeeland bara för att det är coolt o sagan om ringen spelades in där hah. Men annars funkar Sverige fint.
 
Vem var den senaste som fick dig att skratta? Mamma?
Vad ska du göra nu? Om ja inte går ut o skriker kanske jag... skickar iväg några laddade sms eller så... lägger ja mig helt enkelt. MEst troligt e att ja kommer sitta här tills klockan e långt gången!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0