Kort dag?

 God morgon! :O
 Ja de e faktiskt morgon för mig. Vet inte vad för sorts sömnbrist eller problem ja led av när ja inte kunde gå upp förrän klockan 2 idag. Det är ju äckligt sent!!!
 Ja hade ställt min klocka på nio. Det gick inte.
 Mamma kom in vid tolv. Sket väl ja i.
 Mamma undra om ja skulle gå upp vid ett. NÄE!
 Mamma undrade om jag verkligen var så trött vid kvart i två. haha ja de var ja men dp kämpade ja mig upp...

 Hela dagen har gått o ja lär ju inte vara trött i natt haha Funderar på vad ja ska hitta på idag. E sugen på att måla eller ta foto. MEn fotografera mig själv känns pinsamt att göra när vi har besök o familjen e hemma. Så de blir en annan dag eller så skiter jag i det haha XP
 Kanske skulle ta med kameran ut i skogen och.. bara shoota!!!

 Eller så målar jag. Det var om möjligt ännu längre sen. Ja måste skapa i alla fall.

 Eller så borde ja fortsätta skriva in mig på arbetsförmedlingen. När ja gjorde det igår blev de fel på deras sida precis innan jag var klar. TACK SÅ MYCKET!!!
 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0