Kvällsprommis...




 Sitter o myser under en filt. E lite småkall. Har precis kommit hem från en fotopromenad i skogen. Gick inget vidare. DEt är inte så kul att fota sig själv haha XP Det blir inte bra.
 Men prommisen var väl trevlig o ja tog ett bad också. Tappade min lösögonfrans haha XD MEn de var de värt. Eller var de det? Vattnet var i alla fall läskigt varmt. Var nästan lite för romantiskt att simma runt i det varma vattnet med den vackra molniga sommarhimlen och nattfåglarna runt o mig. För romantiskt för att vara mig o man blev nästan sugen på att ha en partner XD haha



 Mängder av mygg o en gäddbebis. En upplevelserik kväll. Var till och med tvungen att rusa ut i skogen då ja höll på att pissa ner mig. (minns inte när ja var så galet nödig sist alltså. Haha visste inte vars ja skulle ta vägen) Var ändå ganska nära spåret men i Slätte e ingen ute efter klockan sex!


Får kolla på bilderna i morgon o se om de e något man göra något av. Annars var den fotoprommisen en löjlig prommis utan resultat haha :P
 MEn nu e de dags att sova. Även om ja gick upp två vill ja inte vända på dygnet... o ja e lite trött :P


God natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0