Men ja kan ju...

 Inga problem alls. Just nu känns allt tip top. Kan inte bli bättre alls!!!
 Jag har köpt en kebabbaguette på elake måns. Jag klarade varenda test på körskolan. (har inte gjort de svåra än men de gör jag sen efter lunchen) min lärare gav mig en lektion efter att hon slutat. ja fatta ingenting av vad hon sa. Hon pratade om andra och om tider. Men ja e glad att ja fick en lektion. Ja ska vara där halv fem. Mer än så behöver ja inte fatta just nu. :D
 Nu ska ja njuta av att allt just nu känns så bra. Ska tänka positiva tankar. Om dagen fortsätter så här kommer övningskörningen gå galant o ja kommer känna mig helt redo för uppkörning. De svåra frågorna på datorn kommer gå om möjligt ännu bättre o jag kommer bara glida genom provet på torsdag.

 Jag antar att den här känslan av att ja näst intill kan känna doften av körkort bara är tillfällig. Bered er på annat humör framöver XP

kram,

Kommentarer
Postat av: Ciccci

Men petra, när jag satt o läste blev jag bara gladare och gladare av att höra att det går bra! Men sen så kom den där sketans negativa meningen på slutet, sluta med dom!

I vilket fall är jag gla för din skull! :D Hoppas det går super för dig. ;)

kram

2010-06-09 @ 19:07:19
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0