Midsommar! :D

 Varför tog jag inga bilder i natt?
 En natt full med dans och skratt... O trötta tomma blickar...

 Midsommarfirandet igår och i natt var riktigt trevligt. Började väl vid tre med god middag hemma. För att sedan avslutas med fotboll i Älgarås. Mycket kul. Det är kul att spela. Även om jag inte kan utan mest springer runt och försöker. Men ja gjorde lite mål. (tack vare lite perfekta passar såklart haha)
 
 När vi skulle åka hem frågade pappa hur ja skulle göra. Vi hade två bilar varav ja nyckeln till den ena. Efter några sms var det klart. Jag stannar lite. :D
 Vi spelade biljard och tog en prommis. Sånt vi brukar göra... Under prommisen såg vi fester lite här och var och jag berättade om att det var midsommar och att alla svenskar festar lite för mycket då haha Vi mötte två grabbar på fyrhjuling som tagit sig ett glas för mycket. Som stod länge o pratade med oss. Inte ofta man pratar med nya människor i Älgarås! XP haha 
 Orhan"Men varför sa du inget om det!?!?! Vi kunde ju planerat en stor fest!!"
Sagt och gjort. Utan planeringar och med snabb varsel o lite folk samlades vi i Orhans och Ramis lilla rum och dansade. Hälften av oss dansade haha :P
 När det gått nån timme eller två ringde ja efter mina brudar. Syrran och Lizen. Och åkte och hämtade dem i Slätte för att sedan återvända och festen förflyttades till garaget/parkeringsplatsen. Måste ju ha lite färg i min blogg. Lite snabbt målande XP
 Vi dansade natten lång. Klockan två blev vi trötta och vilade lite i gräset. Och när en av oss råkade skrika till hördes någon sur svensk från hyreshusen!
"Men håll käft..."(nåt i den stilen. ja hörde inte riktigt) Visste inte ens att de bodde nå svenskar där?!?! XP haha
 Men eftersom vi är goda medborgare avslutade vi festen och tog en prommis. Igen...
 
 Kylan tog tag i våra kroppar och vi gick in i biljardrummet. Alla satt tysta och kollade framför sig med röda ögon. Jag föreslog film men det fick inte riktigt respons. Efter diskussioner om vi skulle åka hem hamnade vi istället i grabbarnas lilla rum igen på madrasser på golvet och tittade på Ice age 3/sov.
 Vid sex la ja mig tillrätta för att sova.

 En mycket trevlig midsommar.. Vid tio styrde vi kosan hemåt! :D
(o ja gillar att körkort...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0