Student!

 För ja har tagit studenten, för ja har tagit studenten, för ja har tagit studeeheenteeen....


 Sitter hemma nu. Efter en fullspäckad o fotdödande dag. Kan säga att ta studenten var mycket segtid. Men ändå gick dagen snabbt. O man saknar ju sina klasskompisar mer efter att ha roat sig så med dem.
 Dagen började vid elva. Fotografering... :D Sedan samling för att säga hej då till lärarna. Lite gripande för vissa. Ja var stencool! XP haha
 Efter det var det mösspåtagning. Ja hade ingen mössa o måste stuckit ut med mitt röda hår i det vita mössbadet. Särskilt på de foton de tog. Sträckte upp min tomma hand mot skyn ;P
 Sedan var det middag. Underbart. Trodde jag. Var inte så speciell middag. Rökt kalkon och pastasallad med mangochutney. Till efterrätt rabarberpannacotta. Har inte ätit pannacotta förut. Var verkligen... speciellt. Inte särskilt gott. Inte särskilt äckligt. Det var mysigt i munnen. Tog lång tid att äta o man blev nöjd på det nästan direkt.
                                

 Lunchen var lång med stipendier o tal o musik. Fick ta emot mitt yrkesbevis på scenen.
 Sedan samling i aulan med tal o mer musik. Var rätt kul där ändå. Men lite segt när man bara ville komma ut.
 Efter det samlades alla för att springa ut. Mina fötter var döda. O vi bara stod o stod o stod. Vi var klassen i mitten som fick springa ut. Kul! Hittade tillslut min familj. Var mest nervös för att klassen skulle gå utan mig så var inte så avslappnad att umgås med dem.

 Gång till parken för kortegen. Vi åkte runt o dansade o festade. Mina fötter värkte o dansen gjorde en genomsvett. Fick låna Nattas mössa. Usch va svettigt. XP haha Men ja älskar min klass!!! :D
 Efter det promenerade ja barfota genom stan o familjen åkte till skogen utanför blomberg o hade picnic. Mys. Har alltid velat åka dit. O äntligen fick ja. Synd att det inte var fint väder o ja hade en modell för att fota. haha.
 


Hemma igen. Fick ett snabbt psykbrott då familjen åkte iväg med min mobil o glömde massa saker. bland annat min katt haha. Var länge sen ja var så förtvivlad. Skrämde mig själv, Och tamar med mina... oväsen.. XP

 Nu ska ja sova. I morgon uppkörning. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!
kram


Tamar var ju i o för sig lite modell!. Lika vacker som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0