Studentfest!


Studentpuss

 


God afton...
 KLockan har precis gått över till efter tolv så nu e de söndag. :P
 Dagen har varit lång idag. Med städande, hemresande, studentfirande och körning utan lärare eller föräldrar för första gången!!! :D

 Gick upp innan nio och städade igenom lägenheten för sista gången. La alla saker som blev kvar i en hög i hörnet. Det ska mamma ta på måndag då hon åker förbi. Sen e de slut på Lidköping helt. Ingen nyckel. Inga saker kvar XP

 Hemresan var lång. Kom hem vid fyra eftersom vi skulle handla. Ja hade inte ätit något på hela dagen haha. Så fick panik. Men det var god middag och sen kom folket för att fira min student. :D
 Mycket trevligt. Kände mig lite stressad innan men det var trevligt. Ja tog på min balklänning utan kjolen och luvan. haha överdrivet fin kanske. Fick höra att jag såg ut som en prinsessa! ;) hehe
 Men kände mig inte så när ja såg alla hemska bilder. Blank o dan. Inte som på balen inte. (saknar foundationen haha)

 När alla åkt och skulle åka tog ja med Lizen, Michaela och Ulrika på en tur till töreboda. (sen tog bensinen slut) För att köra för första gången. Det var kul. Kände mig lite ofokuserad i början men på mig själv och tänkte. Även om ja har mitt körkort måste ja vara skärpt haha. (mogen!?) haha. Men det var inte så speciellt. Men jag vill köra mer. MER MER!!! :D

 Dagen avslutades med ett dopp i sjön med Michaela. Trevligt. KLockan var elva. Det var nästan mörkt. Tamar skrek. Sjön var översvämmad. (SJUKT MYCKET VATTEN) och det var kallt. Men vi gjorde det och huttrade hem.
 Nu ska ja sova. I datarummet. (mormor och morfar e ju här) så funderar på att se en film ;)

 Måste sluta med dessa långa inlägg. Orkar ni läsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0