Studentkläder..

 Stundentkläderna har ja kanske inte kunnat  bry mig mindre om.. (? fick inte ihop den meningen)
 Har helt enkelt skitit fullständigt i det med tanken att ja ska ha ett par jeans o nån topp. Nån snygg topp borde man väl hitta.
Men för de första kan man ju aldrig ha jeans i denna värme!!! :O
 O för de andra har jag INTE hittat någon topp. O har inte sökt nog mycket för att vara ledsen för det haha XP
 Provade därför kläder med syrran idag. Allt från magtröjor till finklänningar med bälten i håret. Pinsamt o fult o lite för vackert. Inte nog med det har ja en majestätisk bränna att skryta med. Ser ut som en tomat med vita ränder haha XP
 O vi skrattade nå så våldsamt när ja provade denna lite väl urringade topp som inte alls stämde med brännan efter mitt linne.
 Ja hade dessutom två brännor. Eftersom ja första delen av dagen badade i en tunika med lite ärm o andra delen i ett linne. Men ja brände mig tydligen mest andra delen för det är där linnet varit ja är som vitast. 
 Men man ser på bilden både en linnebränna och en bonnabränna haha XP 
 O mitt hår är slekigt.. Inte läge o prova kläder o känna sig vacker. 
 Så med lika lite koll på studentkläderna som innan går ja o lägger mig o gläds åt att ja troligen inte är lika röd i morgon. (framöver ska ja skydda mig å de grövsta)
 För såhär kan ja inte se ut på balen. Vilket e de enda med denna högtid då ja blir arbetslös som ja ids anstränga mig för haha XP

god natt! :D

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vännen. Vad spelar lite bränna för roll så länge den inte gör ont..... Du kan inte vara missklädsam hur du än anstränger dig så bara slappna av. Fast jag vet ju hur du älskar att fixa och trixa med dig. Tror du njuter i fulla drag ;-) Det får du passa på å göra nu innan allvaret börjar. Kärlek på dig

2010-06-06 @ 08:30:56
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0