tisdag!

 Nu ska här pluggas. JA ska gå till körskolan o sitta där. Timme efter timme och bara nöta in prov efter prov. O ja ska bevisa mig själv att ja kan den här skiten.
 Och jag kunde känna mig mer taggad om det inte vore för att ja måste gå till skolan också. O tömma skåpet. Suck och blä. Känns pinsamt att gå till skolan. och det är trist. Inget ställe man njuter av. Men måste man så måste man. Funderar på om jag ska göra det först. Fast o andra sidan e de mer folk nu. Fast de kanske låser salen sen om lärarna går. Inte bra. JA har saker där inne.. hmm. Lika bra o få det gjort. Sen får ja kånka på en kasse med saker. (om ja inte slänger allt. Lika bra)
 Heja Petra friskt humör.
 Skolan-körskolan-köpa hårfärg-syrran...

 Haha lever riktigt fattigmansliv nu. Otroligt. Har typ inget hemma. Middagen igår bestod av stekpannebröd och youghurt. Frukosten var polentagröt. Till middag blir det nog de 4 crabsticksen ja har kvar och ris kanske! :D Mums... Har bara pengar till färg tror jag. och det är lite spännande att försöka få ihop måltider med det man har hemma. ;D

Nu måste ja gå annars kommer ja aldrig iväg haha :p kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0