Deprimerande..

 FYYYY. jag har helt tappat lusten med yrkesbeviset. Blommorna har vissnat till idag. o på provet ska de hålla 2 dygn!!! Suck
 Liljorna var dock dåliga.. men de sög mängder med vatten så det var slut i alla rör.. de var döende. :(
 Dendrobiumen var fin. Tulpanerna hade också slut på vatten men de ser inte fula ut när de blir hängiga.
 Nejlikorna och proteorna var vissna. men ja uptäckte nu att de berodde på oasisen. ja hade varit slarvig när ja fyllt dem med vatten XP haha. Piiiinsamt. Ska göra ett försök till nu o vara otrooooooligt noga med tekniken! Jasminen också. Tror inte ja snitta den. Vet inte om ja ska skippa bladen på dem eller försöka att snitta. nej! USCH. Jag kommer inte klara detta. jag suger som florist XP

 Har gjort klart kalkylen också. femte gången så går det rätt snabbt :p Så nu e de klart.


Ska öva en gång till och fläta gräs när det kommer med bussen. Se om det håller. 
 Behöver uppmuntran! Vill inte göra detta mer. Vill inte uppleva den förnedring av att misslyckas!

 La mig sent igår o försov mig i morse. Slängde i mig yoghurt ( ja som stekte pannkakor igår att äta idag!) Kom bara fem minuter försent så ingen fara. Men ja måste lägga mig tidigare. det är som en atmosfär i rummet som inte gör mig trött :P



Kram


Kommentarer
Postat av: elin

du e BÄST petra :D det klart du fixar de här!!!

2010-03-02 @ 10:37:34
Postat av: Amelia

Både de här å trädet ser då riktigt snitschigt ut! :D Enligt mig och de kanske inte säger så mycke men xP Och om inte du skulle va florist vem ska gå göra min brudbukett :o :P

Kraam

2010-03-02 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0