Fredgsmys

 Sitter i fåtöljen. Bredevid mig sitter Amelia o borstar tänderna. Båda är trötta XP Det är hårt att arbeta. MEn ja gillar det lite. Jag kan utan problem lägga mig tidigt. Så pass tidigt att ja vaknar utan problem klockan halv åtta. Me like me like.
 Skolan kräver väl för lite energi av mig, så jag aldrig blir trött. Har förstått det hela nu. För nu är jag ju morgonpigg o kvällstrött. Kanske det ändras nu under helgen XP

 Har varit på ungdomssaling. Var trevligt. Kan inte låta bli att önska att det inte fanns så många kristna ungdomar i Älgarås  med :S Sen åkte vi hem o baka scones. Cecilia skulle jobba på duvans cafe så hon övergav oss :/

 Men ja o Amelia har njutit av nyabakta scones o te. Mums mums. :D O vi tittar på en värdelöst gjord film med världens märkligaste handling. "Monster ark" Handlar om nå arkeologer som hittat Noas "första" ark (hade han fler?) Och i den hittade de ett monster. Som tydlien var något gud skapat innan människa o de var inte meningen att människan skulle leva med det odjuret. Så gud gav Mose en käpp som han kunde döda odjuret med. (Men tydligen glömde han det o låste in odjuret i en låda i arken istället haha) Arkeologerna råkar släppa ut odjuret o måste nu hitta käppen o döda det. tss tss. KAn man verkligen hitta på en sån knasberättelse från bibeln utan att skämmas. Det kunder ju i alla fall vara lite nära verkligheten.
 Pinsamt gjord e den också. Odjuret ser ut som en apa som e gjord i photoshop... O de som spelar mot monstret viftar med armarna i luften åt fel håll. Helikoptern e animerad. O när de flyg ser det ut som ett spel från 80-talet.. XP haha

 Men vi kollar ju på den. Det ska hur som helst bli mycket skönt att få sova. :D 

god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0