God afton! :D


 Nu har ja suttit vid datorn hela kvällen efter
 att jag bastat och myst med godis o te.. 
 Var riktigt otrevlig den där chokladansiktsmasken haha XP Den lukta choklad men de kan bli för mycket av de goda haha. Om min hy blev mjukare o mindre torr tål att fundera på.. Enligt vad som stod på baksidan skulle ja se yngre ut också. Så nu lär ja väl se ut som en 10-åring! ;)

 Tamar njöt som vanligt. Hon till och med torkade sig efteråt. Ja gick runt med handduken på höften medan ja.. vad ja nu gjorde.. haha XP Efter att ja duschat o pltösligt kutar Tamar in under handduken och lägger sig mellan mina fötter. Jag släpper handduken och går. Hon ligger kvar..
 


När ja tappade nåt på golvet dök hennes huvud upp och sen låg hon där i min fuktiga handduk på det varma golvet o bara låg. Så söt. Var tvungen att ta ett kort. O som den stora fotografihatare hon är gick hon då o gömde sig XP Så kortet blev inte så bra som man kan önska. MEn vad kan man kräva av en dålig modell till katt och blixtljus.. :P

 Dags att försöka lägga sig... eller göra nåt mindre datasittande så ja blir trött! :) Har hur som helst sovmorgon i morgon! ;D

God natt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0