God kväll!

 Bastun var skön. Var en kort stund ja ides sitta där.. som vanligt när det gäller mig. Jag tröttnar snabbt.. För att stå ut med att svettas måste jag ha en kompis där.
 Förutom någon gång då jag somnade i bastun. Då låg jag där ett tag haha. (farligt?)

 Tamar måste fått ett svimmanfall. Jag känner igen det. För jag gjorde exakt likadant när jag höll på svimma när jag reste mig ur bastun. Jag rusade till dörren, la mig på golvet med nosen mot de ventilationshål som finns i nederdelen av dörren.
 Tamar la sig ner. Med nosen i ett av hålen. För varmt. Kasnke hon somnade?! haha

 Nu e de halv åtta hos mig och jag kollar med stort intresse. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på och fika. De e frågan det. Har ju bara ätit två mål mat idag pga allt mitt sovande. Så egentligen har jag inte ätit middag idag ens.
 pasta kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0