God morgon sunshine!

 Jag e så stolt över mig själv. Fatta!
 Gick och la mig redan klockan tolv! :P Och gick upp redan tjugo i sju. För att duscha. Kanske inte låter som nåt men för en nattmänniska som jag med sömnporblem är det stort XP
Jag har till och med ansträngt mig och gjort smörgås med stekt svamp. :) Gott! Så nu e ja redo för en skoldag med massa yrkesbevisjobb XP
 Fast ja anar redan nu att jag kommre komma försent... liite bara. Eftersom ja har satt mig vid datorn samtidigt som jag äter frukost. KLockan e redan halv. Måste gå om typ tio minuter en kvart. Blir nog inget smink idag! Skönt :)

Hörde nu att de var en jordbävning till.. EN TILL! Galet.. Om man tror allt är som vanligt trots allt detta så.. ja då!
 O hur hörde jag detta? Jo ja spisar morgonpasset i P3 varje morgon haha. O hinner höra nyheterna hela två gånger! TVÅ! XP Så ja har.. koll. Förutom att ja bara lyssnar med halv örat och av någon anledning glömmer så fort pappa ställer någon fråga om nyheterna för veckan!

 HA en bra dag! :*
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vad har hänt??? Du hinner blogga på morgonen :p



Och jag har bloggat för en gångs skull. I vanliga bloggen också....



Massa kärlek på dig och lycka till med dagens uppgifter

2010-03-08 @ 09:04:52
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0