God morgon!

 Uj vilken dag det var igår. Var trevligt o träffa dem men fruktasvärt jobbigt att skiljas. Första familjen jag varit med om att hinna ta farväl av. De skulle alltså tillbaka till de land de kom från då de inte fick stanna. De flesta familjer brukar ju snabbt som bara den gömma sig eller fly vidare så man får som aldrig säga hej då!
 MEn denna gången fick vi det.. o de var tufft!
 Tyckte vi var coola men när vi stod i hallen började en av dem storgråta. O krama mamma. Kunde inte hålla mig heller o när ja krama henne också kändes det hårt. Inte ett öga var torrt hos någon tror jag!  
 
 Vaknade sent idag. Runt elva! Som vanligt dök Tamar upp då o väntade på mina fötter att sticka ut! ;P
 Gick o la mig sent. Sitter uppe o roar mig på nätterna eftesrom det är de enda tidne man kan sitta vid datorn utan att bli störd. (att någon annan behöver den)
 Hoppas på att få övningsköra lite här hemma innan det bär av till Lidköping igen. Typsikt. Har inte lust med skola denna vecka. Finns just nu så mycket jag vill och behöver göra här hemma!
 Men men.. bara två veckor kvar.. sen bär det norrut!
 
 Ska övningsköra på körskola denna vecka också. SUCK och BLÄ! Detta körkort tar livet av mig. Ibland önskar jag att jag hade en körglad pojkvän som gladeligen sjkutsa mig överallt och att jag levde in the old times då tjejer inte körde XP Det är så tråkigt att jobba med två skolor samtidigt! Och med mitt kassa självförtroende har ja inga förhoppningar på att klara körkortet! :/ XP

kram :*






Kommentarer
Postat av: Bibbi

Men med din intelligens så kommer det att gå kanonbra. Kom ihåg det! Kärlek till dig

2010-03-07 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0