God natt!

 Nu e de åter kväller o helgen går mot sina sista timmar. Deprimerande... Har ingen lust till praktik, som vanligt. Det enda som fägnar mig är att jag är så otroligt pigg på mornarna. Försov mig bara en morgon nu i veckan. O de var bara tio minuter!!! :O Jag liksom tvärvaknar o är på g.
 I morgn ska det nog inte heller vara nå problem. Måndagar e de enda dagar ja brukar kunna gå upp utan knorr. MAn har liksom kvar sparad sömnenergi från helgen haha XP

 Nej ja ska härda ut denna vecka med som trots allt bara är 4 dagar lång. Hoppas på lite mer arbeten nu också. Lite mer eget skapande också vilket det inte blev. Förutom på de arbeten chefen gav mig i förbifarten. (gillar han skaprt) Det kommer ju ännu en tjej nu så vi är fler som arbetar. Kanske inte blir kul. Eller så är den nya en riktigt trevli prick som också ger mig mer fria händer o roligare uppgifter, hoppas hoppas hoppas.
 Nej ja ska inte förbereda mig på de värsta. Jag ska med stort leende intåga på arbetet till dessa trevliga människor, som säkert tror de gör sitt bästa. Kanske eleverna från Vännäs inte är lika coola som vi Lidköpingselever ;)
 Kanske de e massa begravningar i veckan också! (förlåt om de sitter nån nu där som läser o tycker man inte får ljubla över begravningar. Men det är ROLIGT att göra begravningsbinderi! O ja hoppas ju att de parvlar som dött har mött Jesus fortsätter leva loppan i himlen) Eller massa roliga påskbinderier. Kanske skulle ja satsa på kunder. (Vilket ja tror blir svårare nu när det blir mer personal)

 Ska strax lägga mig. Dagen idag blev... tv-tittande, diskande, konstaterande av död pelargon, pizza, umgänge med farföräldrarna, whip-out! Kram  och God natt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0