Lördag!

 Blev en annan lördag än vad jag tänkt.
 Tänkte faktiskt se melodifestivalen. Men visste inte vars. O jag såg den inte heller. Och är besviken nu att Anna vann. Därför glad att ja slapp se den XP

 Övningskörde en hel del idag också. Även Med Audin.. för att prova utan servo (het de så) haha.. ja det var lustigt.. Trög var den.. i vissa tillfällen. Men de ja märkte mest o höll på o missa mest var bromsen. ASTUNG. Man fick ju trycka den i bott för att nå skulle hända. Ja e van vid toyotan där man knappt behöver nudda bromsen så.. XP Lyckades knappt stanna vid ett övergångsställe och fick panik när ja skulle svänga av motorvägen och aldrig fick ner farten :P
 Även gaspedalen var mycket lättare än toyotan och jag spann en hel del i startarna XP Men koppligen liksom flög.. Äsch.. bilen var annorlunda.. tung o trygg o gammal! :P

 PÅ kvällen for vi till Älgarås och hälsade på. Jag själv gick runt till två familjer medan resten av familjen hela tiden var hos samma. Var trevligt som vanligt. Men jag saknar lite att prata med unga vänner. Sitta med familjens vänner e lite trögt efter ett tag då man inte fått sagt så mycket ;D
 
 Nu sitter jag hemma. Ska sitta vid datorn ett tag ikväll. Sista gången jag kan jobba vid den innan Lycksele-resan.. typ... Åker på Lördag kväll. Kvart i sex eller nåt. Kvart i sju kanske det var.. Lite annorlunda än tidigare. Ska byta i Hallsberg.. O vännäs. Läääskigt haha XP Ja vet ju knappt hur de ser ut någon stans där. Men men. E man 19 så e man. Inga problem inga problem! ;P Men det blir spännande. En vecka kvar! :D

Kram god natt :D

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej på dig tuffing. Bra att du vågade träna med den bilen också :-)



Vad säger du... finns det inga ungdomar kvar i Älgarås???



Jo viss har hon blivit söt. Men väger lika mycket som Sally!!!! Helt sjukt... Det är så kul att de två kommer så bra överens för Babe är så otroligt rädd för alla hundar. Även Tessan. Hon är nog lite vild av sig haha



Ha en bra resa till hemmets lugna vrå



Kramar

2010-03-14 @ 09:37:56
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0