Luktar smakskens!

 Doften av stektos sprider sig i huset! Kyckling med ris och jordnötssås (som istället blev kikärtssås då pappa glömde köpa jordnötter) Ska bli riktigt gott! :D (tror jag)
 Solen har skinit idag. Men har ja varit ute? Nej! Men vaknade i morse av att solen sken in i mitt rum. De var så ljust och vackert. Rent på nå sätt... Tamar satt vid fotänden av min säng och väntade på att ja skulle sticka ut en fot så hon kunde mörda den hänsynslöst. Tss tss

 Har inte gjort mycket vettigt idag. Varit redigt trött. Suttit vid datorn, läst! Funderat på körslaget... Är nästan sugen på att ge det ett försök. Men inte ensam. Då vill ja att någon mer kamrat gör det. Men ja undrar ja... Får se hur det blir med det. I morgon e de i alla fall audition. Skulle ja palla trycket att sjunga för nå hård jury med pokerfaces? XP haha tro int det... men skulle vara nå o skryta med i alla fall. Även om ja bröt ihop framför dem :P

 Ska hälsa på vänner till familjen ikväll. :D Ska bli trevligt.. Hoppas jag! Jag brukar inte följa med o hälsa på dem. För mycet skrikiga småbarn. Men nu ska de flytta så. Då känner ja att de vore trevligt att träffa dem!

 Ska bege mig till köket och kolla läget :D Kram :*

PS: En märklig lycka har kommti till mig. Kul men ja vill ha MER! Vars e källan? Hur når ja den?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0