Religion.. suuuuck!

 Äntligen börjar ja bli klar med den hemska uppsatsen.. om hinduism. Fy så trökigt. 6 timmar tog det att för mig sträckskriva en uppsats. O den är inte bra. Ja tror inte läraren kommer gilla min slutsats. Men hon har sagt tidigare att mina slutsatser emellanåt är superbra o emellanåt usla haha. Nu kommer ja med en usel helt enkelt. Men ja är för trött nu. Klockan är ett. HEY då tog det ju nästan 7 timmar!

 Vet inte om ja ska lägga mig o vakna trött i morgon eller dygna så ja kan gå iväg tidigt till skolan o göra klart skiten! Vet inte vad som är bäst än.. men de lutar åt att dygna. Slutar elva så ja kan sova när ja kom hem efter skolan. O sen på tåget till hova :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0