The passion of the christ..

 God kväll!
 Såg film ikväll med farföräldrarna o kusinen. Passion of christ. Var trevligt. Förutom den scenen med axeln ur led. Men ja lämna rummet då. Ja skäms inte för det. Ja haaaaatar ur-led saker.. vill inte se eller höra om nåt ur led. USCH. hemska saker.
 Särskilt då ja svimma sist ja såg det. (Även om just den scenen var bara en orsak av varför ja svimma) Så har ja bad memories. :P
 Börja även böla lite. Bara lite. När Maria springer för att hjälpa Jesus upp. Ni som sett filmen förstår vad ja snackar om. Det är nåt med kärlek. (Då menar ja inte knasig when a man loves a woman.För sån kärlek vet ja inget om...) Kärlek mellan föräldrar o barn eller mellan vänner. Men mest föräldar o barn. Vet inte varför. Men de lipar ja nästan för hela tiden. Hur lite jag än vill det. Men ja tror ingen såg det. haha såg ju filmen med såna stonefaces! XP

 Var inte lika bra dag på jobbet idag. Men ja ska nog härda ut. I morgon e ju sista dagen inför lovet. Uj vad skönt. Uj uj säger jag!

 Påsken är här. Inte bara filmkvällen visade på det utan ja o kusin Amelia for ut o plocka påskris. Var spännande. Båda i halkiga skor. Upptäckte att det var rätt mycket snö här också. Vi gick efter skoterspåren. O ja tänkte att skoterspåren gick längs marken. Kanske att det var 1 dm under det. Inte mer. (För de har ju inte snöat lika mycket här som där nere) Så ja klev ut i snön för att nå en perfekt pinna. Tjofs. Plötsligt var ja en meter kortare. Var ju ASDJUPT!!! Snö upp till rumpan. Där satt jag. Amelia drog mig upp med sin starka arm haha. :P (Slog mig att det snöade ju 4 dm eller nåt i helgen haha)

Kram

PS. Har köpt färg. Blev inte den ja tänkte mig. För de fanns inget sånt. Utan detta bli.. annorlunda. (Ja som tänkte bli Christer junior.) Ni får se senare under veckan elle nästa vecka ;)


Kommentarer
Postat av: amelia

Ja på det stället böla jag oxå, det är omöjligt att inte göra de., ja visste hela filmen att ja skulle börja göra de xP Men första gången jag såg den med cicci böla vi två hela filmen så xP

Haha, ja det var trevligt de, du bara försvann helt plötsligt haha xD

2010-04-01 @ 17:12:26
Postat av: Cissi

Svar: Jahaja, men då vet jag att det inte finns något speciellt sätt :P haha! Ja, de ä ju yngre men ändå xD

jag vill också se The passion of the Christ!! har inte sett den.. skandal..

2010-04-01 @ 18:34:30
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0