Tiden tickar långsamt på...

... och jag är hungrig konstant trots att det käns som om jag ätit massa torrt bröd. E jag uttråkad eller e jag uttråkad 

 Har satt på bastun. Inte för att jag längtar efter att sitta där inne och ha tråkigt. För jag har ingen bok. Läste ut min nya Dante på 2 dagar. Så går det när man läser en barnbok..
 Men jag fryser ijäl.. Det är nog 20 grader här inne i alla fall. Men har legat i sängen konstant hela dagen och myst med min kalla vägg. Då spelar det ingen roll. Så att få svettas några minuter e precis var jag längtar efter!

 Ikväll är det Troja på tv. EN halvbra film som jag säkert inte kommer orka se. För ja tycker de suger att se film ensam.. Jag tröttnar så snabbt på tvn. Men att det är en halvbra film ikväll känns ändå lite trevligt och jag känner för att göra det extra mysigt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hoppas bastun va skön :-)

2010-03-18 @ 19:21:33
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0