Ulrika as le chocolat dans sa "pocket" !

 

...Så kan det låta när man ska försöka förklara på franska för sin mamma som sitter på toaletten om vad som händer utanför. 
 Jag och Ulrika fick det till att mamma ville att jag skulle ta med chokladen på tågresan.. (mammas knaggliga franska XP snäppet värre än min!) Men när hon kom ut och skulle förklara på svenska fattade ingen av oss någonting. Chokladkakan ligger i alla fall i mitt rum nu. Den ska med på min resa. Mamma hittade den på marken i Älgarås. Är den någon som saknar den så SKITER jag i det!

 Var trevligt i kyrkan. Var trevligt att träffa Lizen o få snacka med henne.. var länge sen nu. Och ja.. resten av församlingen med. Var många från församlingen med idag. Säkert mer än hälften från Slätte också. Haha vi e som ett litet järngäng! Kanske kyrkan skulle flyttas hit istället?
 Bra predikan, lugnt fika och trevlig hemfärd med församlingsmedlemmarna! ;)
Är bara sur på mig själv att jag aldrig tar mod till mig att prata med den fransktalande kvinnan. Men ja vågar inte själv. E så fantasilös. Vill att mamma ska sitta med osså kan ja hjälpa henne att prata! :P Men jag vill. Jag vill känna mig nyttig och behövd!

 Sent nu. vet inte om ja ska sitta här nå längre. Eller om jag ska lägga mig. Är rätt trött. Trots att ja  spenderat mer än 2 dagar i sängen nu!!! :O Har inget viktigt att gå upp för i morgon. Ska packa! ;) Men det är väl ingen panik. Sitter gärna och knappar o målar lite här ett tag nu.

Kram! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0