Väntan...

 Domarlärarna är här. En i klassen har redovisat och en håller på nu. Jag är sist. SIST! Illa..
 tulpanerna har vissnat, pärlhyacinterna har blivit vita. Pissdag. Höll på att börja gråta när ja kom till skolan o såg skiten. Men nu har ja vant mig. Jag kommer inte bli godkänd. Faila på tekniken. Tulpanerna måste fått en dålig snityta och inte druckit nog med vatten. Så nu när de hamna i provröre o fick en ny snittyta drack de upp allt vatten på två minuter.. Skit och!
 När vi ska få veta sen vad vi får så kommer ja börja gråta. Känner det på mig. Sitta med 3 stenhårda lärare som säger vad som är bra och dåligt. Kan de bli värre. Men ja ska inte gråta. Jag FÅR inte gråta. Jag e ju cool.
 Men blir ja inte godkänd efter allt detta slit för att rören är dåligt inklädda och tulpanerna dött. Suck. Värdelöst..   v ä r  d e l ö s t...
 
 

 ...kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att det har gått bra för dej, du som är så duktig på att göra arrangemang.. ha det så gott KRAM farmor farfar hälsar vi ses snart

2010-03-17 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0