13 juni!!! :D

 Väntan... på att få åka hem. För det blev ingen brännboll. Inte pga vädret. Det är inte fint men inte heller dåligt. (Kanske att det är rätt mulet nu) Men orsaken var för litet intresse. Jag bör väl inte bli förvånad. Så fort jag lyckas andstränga mig till att stanna kvar här för att vara med klassen så blir det inställt..
 Skönt att åka hem i vilket fall som helst. Det tycker TAmar med! :D

 Har ätit lite och dammtorkat lite. Har börjat få städmani nu när jag snart ska flytta ur... usch. Bara tanken på att lyckas städa ur detta gör mig nervös. Är det möjligt. Går lukten att få bort? Går fläckarna att få bort. Orenliga Petra har satt sina spår. Men jag ska få hit nån hjälp hoppas jag. haha.. Någon borde väl vilja hjälpa! ;)
Åååh snart flytta ut. Skrev datumet till min hyresvärd idag också.. 13 juni. Snart snart...

 Blev klar med min animerade film idag på rörliga bilden. Haha den blev ca 5 s lång eller nåt. Bra efter 5 kämpade lektioner med planering, ritande och fotande. XP Min lärare tror att idag var sista lektionen för mig innan betygsättning. Kanske det är så.. så nu är ett ämne ur världen. Skönt... Nästa vecka måste jag göra klart resten. För sen är det tävlingsveckan och efter det betygsveckan.
 Min rörligabildlärare sa också att han trodde jag låg på ett högt betyg. LÅter bra.. trodde inte det så mycket som jag missat. haha... Men jämfört med många andra är jag ett riktigt stud i den här kursen! ;)

 Nu ska jag ta tag i saker!!! :) kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0