As I lay dying...

 I never wanted
and I never cared before
now take it back
this is a new day

Sitter och spisar as I lay dying. Och nåt i deras musik får mig att längta nåt så våldsamt efter att göra en film, spela teater, dansa eller spela musik. Jag sitter och försöker förstå texterna men deras djupa texter på engelska gör det rent ut sagt omöjligt för mig. Men på nåt sätt vill jag tro att jag förstår och.. jag vill vara estetisk!!! :D
 Kan bero på att på filmen "Isebel" (jag  var mer och gjorde) använde jag mycket av deras musik. Kanske finns känslan kvar. Kanske för att ja gillar den här musiken. (Folk som skriker får mig att tycka att de brinner för vad de sjunger haha)
 Näe. Det är sannerligen dags att spela upp ett drama. Få pappa att laga kameran eller göra nåt. Ja kan inte sitta oaktiv i kyrkan längre. Ja vill vara kreativ!!! haha

I have seenn the world change
and then go back to where in came
in this vicious circle
we are all brought back to life
only to die again
but without there barren obsessions
i am simply free....

 kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0