Balklännigen!

 KLänningen börjar se ut som en klänning nu. O de verkar bli riktigt bra. Fast samtidigt som de känns oerhört coolt finns en liten ond aning i magen. Tänk om den blir misslyckad.
 Fast näee. Mamma misslyckas inte o ja blir nöjd!!! :D Skulle de skita sig totalt får ja väl ta brudshowsklänningen o se ut som en blekfis haha :P Men vill att mamma ska sy på nu så ja får prova kjolen. O luvan!!! :D

 Ser fram emot veckan då ja förutom att packa o städa ska testa olika frisyrer o smink. En snygg frisyr man kan ha under luva. Blir en utmaning det. Men ja digger det Rihanna har på russian roulete. Fast man får väl inte härma henne för mycket. Någon som har några andra ideér?? :D
 O en riktig spektakulär sminkning. Inte ofta man får göra det utan att bli mobbad haha :P Ska riktigt showa upp mig haha XD 
 O vilken hårfärg ska man ha. Den röda på klänningen e ganska röd. Just nu lutar det åt en mörkare knallröd färg. En kompromiss av vad alla sagt. O syrrans vägde tungt.. Fast inte för mörkt för en blekfis som ja :P



Föresten. Nån som har någon festlig topp eller nåt. Tänkte på själva studenten. Tänker inte slänga bort massa pengar på en klänning. Så kul är det inte att bli arbetslös. O även om ja skulle vilja ha en liten dress så har ja inga pengar till nå sånt haha :P
Jag kör på nå par sköna jeans eller en kjol. Kanske shorts. Men en någorlunda fin topp vore kul. Istället för nåt av mina svarta linnen med hål på magen :P
kram


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Åhh vad jag ÄLSKAR att läsa din blogg. Du skriver så talande. Gissa om jag är nyfiken på resultatet av klänningen!!!



Jag kan hjälpa dig med flytten om du vill. Kommer ju ner på tisdag så jag hinner. Du får bara säga till när du vill att jag ska komma.



Kramar i mängder till min lilla glädjespridare <3

2010-05-29 @ 16:03:42
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Postat av: Isse

Hej!



Jag ska ha en klänning som mamma har sytt.. sedan kan man ju ha tur och hitta en fin klänning på någon second hand affär..Lycka till! :)



Kram

2010-05-30 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0