BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

 Jag är trött. Ännu en sen dag i skolan... tänkte inte det. Inte så sen. VI slutade jobba vid fem. Men då skulle de planeras en hel del och gå igenom en hel del. Så kom hem först vid sju... :(

 Var en riktig pissdag idag... FAKTISKT. En dag då nerverna ligger på utsidan.. (Ja jag har mens) Men inte gör det en lyckligare i ögonblicket. Varför e man kvinna...?
 Började med buketten. Det funkade inte med den andra mirakeltrådsbuketten. Blev nervös. Min lärare var så irritereande (hon var alltså INTE det.. jag skriver utifrån min galna kvinnliga nervositet) En annan lärare kom med galna idéer för att hjälpa mig. O ja var bara trött.
 Till slut kom äntligen (trodde jag) lunchen. VI gick dit. Allt kändes bra. Tills jag valde fel kö. Ensam stod jag och såg hur alla klasskamrater försvann. Min kö rörde sig inte. Jag vet inte varför. Den bara stod där. VARFÖR?!?! Ville bara strypa asholen som stod framför mig o... när andra bakom mig började klaga o mattanten svarade att det visst fanns mat. Gav jag upp. vArför stod kön stilla om det fanns mat.
 "Nu ger jag upp!" sa jag till natta som stod i salladskön. Lite morötter fick duga tänkte jag. Tro inte att jag hamnar bakom världens segaste lilla grabb. Han plockade grönsakerna som om de vore en sås som kunde nör som helt rinna av sleven. Jag dog och när jag äntligen kom förbi den killen, tatt mitt vatten och skulle sätta mig ner...
 SÄTTA MIG NER. Sitter då inte nån himla kille lite långt ut från bordet (Det gjorde han inte) så att jag inte få plats att dra ut stolen. (om ja varit mindre irriterad hade det gått) "Men tjockkille!!!" (han var inte tjock) utbrister jag och tränger mig in längre in.
 Men då sitter skitstolen fast i den andra stolen så ja får sitta ensam längst in vid väggen.
"Hur är det?" (tror jag Elin frågade) Minns inte om jag hann svara innan ja kände tårarna komma. Jag rusade upp och gick tillbaka.

 Men har man inte söta kompisar. Plötsligt hörde jag några säga PEtra bakom mig och Elin och Alida dök upp vid min sida. Skippa maten för min skull. De hade de inte behövt göra.. mina tårar försvann snabbt.. MEn det var otroligt gulligt och jag är tacksam för det.
 Puss på er!!!

 Men detta ledde till att jag inte åt på 12 timmar. Var trött och irrterad hela dagen så.. den fortsatte i samma skitstil. Men det ordnar sig. DEt MÅSTE de göra...
  

kram


Kommentarer
Postat av: alida

allt för dig sötnos! :) kämpa på bara, vi finns här för dig! :)

2010-05-11 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0