Bonnarunda...

Bonjour! :D

 Sitter i min stackars lilla "lägenhet" o väntar på att det ska bli dags o bege sig till skolan för att fara på bonnarundan! :D Har börjat tagga detta nu... se fram emot det lite. haha. När ja duschade o fick chansen att göra mig i ordning. (älskar att göra mig fin. Älskar att sminka!!! :D ) på radion spelades tonight's gonna be a good night! ;) Yes.. Det hoppas jag!!!

 Har ätit lite kall paj när ja bestämde mig för att äta lite. Blir ju mycket mat i natt.
 Är färdig och klockan är halv fem. Ska gå om en timme... :P Kanske ska sätta mig lite med plugget då?! Hm... njae palla haha
                                

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0