En dag...


 Lördagen bara sipprar mellan mina fingrar. Känns de som. MEn klockan är bara ett. Gick upp halv nio idag för att två som eritrianska ungar sprang runt och skrek, kom in i mitt rum och kolla på Tamar och skrek, skrek lite mer och jag gav helt enkelt upp till slut och gick upp!!!
 Men har jag fått nåt gjort?
 Näe.. har kollat lite i teoriboken men den e för trist.
 Har legat och pratat med Ulrika. Det var ju mysigt men samtidigt känns de som jag inte har tid att bara ligga och låta dagen vara oanvänd. Nu har inte gjort nåt på en evighet. Kanske ska ta mig ut i trädgården och rensa dammen. Eller kasnke klippa rosenbuskarna. Björklöven e ju stora som musöron typ :P
 Övningsköra blir nog svårt när vi har besök även balklänningen eftersom min mor måste sitta med. Kan ju i och för sig kolla tyger....

 Usch ja måste göra ett schema över vad jag ska göra från nu till studenten haha XP

kram

Förhoppningsvis händer det nåt ikväll?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0