Ensamhemmakväll!

 Näe... gick med kaffe till cafemötet i kappellet men så fort ja stod där kände jag. Jag vill hem! Så ja gick hem och jag undrar om jag inte kommer ångra mig. Vet inte vad det var för irriterande känsla som kom över mig :P

 Sitter hemma nu. Kommer säkert sitta framför datorn o chatta, spisa hög musik och allmänt slappa hela kvällen tills det är dags att återvända till Licköping. Suck. söndagarna bara flyger förbi. Man våndas hela dagen för hemresan och det känns aldrig som om man hinner göra nåt kul. Känns som om hela helgen kunde ha blivit så mycket bättre... Varför o varför..

kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Svar: hmm.. apokryferna vet jag typ inte vad det är xD jag är inte så bildad, haha... har ju hört det men. det stod iaf i Jesus Syraks Vishet som är ett tillägg i gamla testamentet tror jag det var ;)

2010-05-16 @ 19:39:11
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0