Eurovision!


Sitter och lyssnar/kollar på inför melodifestivalen. Repris från Tisdag verkar det som... :/ Men det är inte så bra o titta på det själv. De spritter i hela kroppen och jag vill klaga eller hylla låten för någon. Men här finnt ingen!!! Inte ens en katt :´(
 Just nu spelas Sveriges... Suglåt.. jag såg ett avsnitt av melodifestivalen. Första! O då var Salem med. O självklart skulle han vunnit haha XD
 Som vanligt ger juryn höga poäng till Sverige.. O de låter så bra. Men varför skulle de gå bra? Jamissar hur som helst eurovision då jag är på bonnarunda då! :D

 Har inte gjort nåt ja borde göra idag. Hur mycket ja nu behöver göra. Packa, städa, duscha. Jag har diskat! Packa går snabbt. Sitter och funderar på hur i hela friden ja ska få med mig allt. Jag har en liten miniväska o bara lakanet och handduken lär ju ta den lilla platsen. Jag har en lite kalle anka club väska här. men frågan är om ja kan offra min stolthet och använda den?! För jag har inte handlat så har ingen påse.. aaah.. problem problem..
 Yrkes-sm...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0