Facebook.. usa?

 Ditt konto har loggats in på från en konstig plats. (Inte med de orden) men facebook bad mig bevisa att jag var jag genom att säga vilka personerna var på bildern. (bilder som blivit taggade på min kompisar) det rolgia var att de först dök upp en snubbe ja inte alls visste vem det var. Sen en BJÖRN! Sen ännu en weird snubbe XP Haha ja började bli nervös att ja inte skulle kunna bevisa att jag var jag och att ja skulle bli blockad från mitt konto. Men tillslut dök några välkända ansikten upp och jag svarade rätt.
 Igår hade någon loggat in från USA på mitt konto! USA? What? Vad i hela friden. Ja har en kompis på facebook från Usa.. kan han ha... Nääe?! Varför? 
 Nu har ja i alla fall bytt lösenord o ja kommer med all säkerhet glömma det det första jag gör haha :p Ofta.. OFTA säger jag.. blev en spännande start.. (av någon konstig anledning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0