God natt! :D

 Har spelat fiol och skrikit loss framför synthen... haha... kändes bra faktiskt. Ett av de få tillfällena jag känner mig så fruktansvärt het på att sjunga och undrar varför jag inte startat rockband för flera år sen. MEn näe... jag kan bara sjunga typ 1 gång per månad innan jag hör mig inspelad XP

 Nu lyssnar jag på Aguileras nya låt och ska strax ta mig till sängen. Är trött. Somnade flera gånger på tåget. Snacka om att jag ligger efter med sömn... ingen sovmorgon på hela veckan, jag har varit trött konstant. har inte skolkat ett dugg. (jag e duktig!!!)
 Ska försöka inte sova bort hela morgondagen. Jag längtar efter att vara hemma och göra allt jag vill. Rensa min damm till exempel som har torkat ut. (stackars snäckor) Inga salamandrar lär ju ligga där i år. TYpiskt... :/
 Plantera om mina...vad het de.. groddar!!! Blev sugen på att måla... jobba vid datorn.. Haha.. älskar helger med många sysslor och idéer. Men jag slår vad om att jag inte kommer göra nåt av det... :P

 Nu ska jag sova!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0