Jag älskar min familj!

 Här sitter jag uppe på tok för länge som vanligt... Borde väl egentligen göra mig ordning för sängen. O vet ni. Det ska jag också! Ska bara försöka avsluta det ytterst intressanta samtalet om att klättra...
 
 Har inte gjort mycket idag. Fast det var en skön dag med mycket kvalitetstid med familjen. Det är bra det. :) Först en biltur hela familjen till Töreboda där päronen hälsade på en gammal vän och jag o syrran handlade.
 Jag övningskörde. Kändes bra idag. pappa kunde till och med yttra orden. "Jag kan till och med tänka på annat när du kör!" (han satt i baksätet och behövde inte tänka på mig)
 
 Väl hemma åt vi gomiddag. LAx o potatis för Ulrika o mamma o lax o ris för mig o pappa. ;)
 Efter middagen satt vi länge o småprata.. SÅnt gillas. En kort paus då ja o mamma o syrran såg på bert! (Me like) o sedan samlades vi runt bordet o pratade djupa samtal samtidigt som vi åt Ulrikas kladdkaka. O ja älskar Ulrika även om ja aldrig är nöjd med hennes kladdkaka. Men allvarligt talat. Den som lyckas baka en perfekt kladdkaka till mig. Den gifter jag mig med!!! XD För söt, för torr, för rinnig... 
 
 Har kollat lite på tyger till balklänningen. Men jag gav upp. Måste ha mamma med. Ja vet ju inte hur tyget är. Inte säger chaisiden mig nåt. Eller taft eller new jerseychiffersträvigtaft...tsstss... chiffong. De känner ja till!!! XP Det ska jag ha!!!
 
 Men nu får de vara nog med familjeumgänge. I morgon hoppas ja på lite mer action haha :P Ska i alla fall försöka ta mig till gudstjänsten. Får se hur det går med det nu när klockan är ett. Ska upp om.. nio timmar!? Heja Petra.
 men har ja väl bestämt mig så.. Då går det!!!


Sitter o skrattar åt Lady GAga bilderna XP

kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0