Jag KAN köra!

 Näe.. dagen ser ut att sluta lika segt som den börja. Men jag har i alla fall övningskört. Till Mariestad med vårat besök. Kändes bättre denna gång :P Måste bara lära mig läsa vägbeskrivningsksyltar. MEN VAD HAR MAN DÅ PERSONEN BREDVID TILL!!! XP
 Men jag kan köra jag kan jag kan jag kan. jag måste kunna. För jag ska ta det här värdelösa körkortet innan jag lämnar Lidköping. Så ÄR det bara!

 Nej.. usch för att sitta hemma. Jag vill ut. Ut på äventyr. Men de verkar bli en hemmakväll. Om vi kunde komma på nå i familjen så ordnar de sig men.. näe suck...
 Det är i alla fall fortfarande Lördag. KLockan är bara sex... Jag lever och har hälsan. Inte ha a kul på en ledig dag är väl ett ilandsproblem.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0