Låång skoldag...

 Äntligen hemma. Lyssnar på melodifestivalens bidrag från resten av Europa och (asien?)
 Funderar på att sätta på tevatten o dricka te o ta en smörgås eller två... eller kanske göra lite mat. Har bara ätit en sallad och är seriöst hungrig.
 Har varit i skolan tills nu. (förutom en liten shoppingtur till Willys då ja fick skjuts o sällskap av Karro)
Vad har jag då gjort i skolan?
 Självklart har det tränats inför sm. Har dock inte hunnit göra mycket. Har varit trött och flamsat runt mest tycker jag. Men har övat på brudbuketten en gång till, gjort vinstbuketten plus tittat på fakta om tävlingen, upptäckt att man inte får ta med sig vad som helst... o eftersom ja inte vet om det finns typha (vilket jag ska ha i vinstbuketten) så har ja gjort en till bukett som jag har i reserv...                                                                Bukett 1 med typha...


                                                       Reservbukett med mirakeltrådrede.

Jag lägger säkert ut fler bilder på bilddagboken min. Så kolla in där. http://igwt.bilddagboken.se 
 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0