Lördagen...

 God morgon. Ska snart bege mig tillbaka till Ldilöping. Snacka om att denna tripp var onödig haha XP Men ja får ju med mig min älckling. Stackarn ska vara ensam hela natten. Haha ja kommer hem lagom till hennes frukost. Usach ja kommer vara död i morgon XD

 Vaknade vid halv åtta idag tack vare min ljuva svarting. Hon ville ut. Jag kan inte släppa ut henne ur mitt rum. Då väcker hon ju hela hushållet. Men hon har lärt sig att mama och Urlika vaknar tillslut och släpper ut henne.
 Jag gick upp. La henne i min säng o la mig själv. (Det brukar funka. Tillslut somnar hon om)
 Men inte idag. Hon blev glad att jag var vaken o pussades, slickade mig i ansiktet, spann, strök sig mot min hand. Gjrode allt för att vara gullig.
 La sig på mig, nära mig under mig... bara föra tt få mig att gå upp! Inte för att somna om. Tillslut efter en halvtimme somnade jag.
 Av utmattning? Vet inte. MEn ja minns inget utan ja bara somnade haha XD
 Ulrika släppte ut henne o ja gick upp tio! Mer lagom!

 Sitter för avslappnat medan mamma gör kladdkakorna till ikväll. Då mina polers ska komma förbi.. o jag! uj uj..
 Borde packa o fixa men ja ska sitta här ett tag till. orkar inte anstränga mig o göra mig fin bara för att åka tåg o budd. (tror det var det jag skulle åka)

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0