Nattprommis!!! :D

 Ledig dag i Lidköping. Många inlägg i bloggen. Ja tycker det är så kul att skriva så även om ja inte har nåt vettigt att säga mer än mitt liv som ensam student i en äcklig lägenhet med min vackra katt så.. så skriver jag om det som jag gjort.
 Nu på kvällen har jag promenerat med Tamar. Hittade kopplet tillslut efter flera veckors letande. Självklart låg det fullt synligt i skåpet. Man undrar ju vad jag gjort med mina ögon...
 Vi gick långt idag. JAg bar Tamar förbi den jobbiga punkten där hon stannar varje gång. Hon ville gå dit. Sätta sig där i hörnet vid kyrkogården och kolla upp mot gatorna men ja tvinga henne. Och vi gick en prommis runt grannkvarteret till och med. (mest för att jag ville plocka en kvist från den coola busken ja såg tidigare under dagen.)
 Tamar traskade på i min takt. Morrandes i varje kurva eller om det kom någon. Då och då slängde hon sig på marken. Har inte riktigt förstått varför. Om hon smyger på nåt, vill vara gullig eller försöker komma loss från kopplet genom att lura mig att hon är trött? haha XD
 Jag bar henne då och då för att få fart på promenaden.
 Någon buske blev det inte. För precis när ja kom fram till busken kom det ett ungdomsgäng. Inte tänker ja stå på en skolgård o stjäla blommor när det kommer förbi coola ungdomar på bräda o ja har en katt som morrar o reser ragg.
 Jag gick... Gick hem och plockade lite liljekonvaljer som växer in på vägen från grannens tomt haha XP Tog även nån blommande buske. Bara för att. Vill ha in lite vår i huset. Även om jag inte har någon trädgård eller skog!!!
  
 Har skrivit nästan klart min stilhistorie gj som ska vara klar i morgon. har bara 1900-talet kvar. suck.. o ja har glömt de papprena i skolan så får bli från huvudet. Men ja funderar på om jag kan göra klart det i skolan i morgon eller om ja går upp asitidgt o skriver!!! Ja e trött på min sega dator nu!
 Ska ta mig en kopp te o krypa ner i sängen!  Har ju sovit så lite i natt...
God natt :D
kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Så det blev en nattprommis. Härligt!!!



Tavla måste väl passa dig Petra..... Även om det inte blir med pensel som du är bäst på :-)



Förstår att du längtar hem. Det var ju längesen nu som du verkligen fick kvalitetstid hemma..



Kramar om

2010-05-24 @ 13:23:57
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0